16 marca 2015

Ile ona daje radości!


Hej!
Dzisiaj chciałabym Wam pokazać najcudowniejszego psa na świecie! Nie wiem, co bym zrobiła bez tej rudej psiny. Całkowicie zgadzam się z powiedzeniem, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. No bo kto z tobą posiedzi, gdy jest ci smutno? Kto zawsze cię wysłucha bez przerywania? Kto wyciągnie cię z domu w najchłodniejszy dzień w roku? Tylko pies.




Moją Nalę mam już prawie 5 lat. Od małego chciałam być właścicielką pieska i wreszcie mi się udało. Trafiłam na mądrą rasę- Pinczer Miniaturka. Nie zamieniłabym jej na żadną inną. Jak każda rasa, ta też ma wadę. Są to straszne głodomory! Zdarza się, że wejdzie na stół, żeby zabrać mi kolację. Szczeka na mnie, gdy jej miska jest pusta :D 





Ponoć pies dopasowuje się charakterem do właściciela. Zgadzam się! Obie nie lubimy wcześnie wstawać. Mam problem z wyciągnięciem jej na poranny spacer. Lubimy jeść, spać, dokuczać rodzeństwu, siedzieć w ciepełku. Nala lubi wszystkich moich znajomych i z każdym się wita już z daleka. Jednak jest małą, rudą, wredną małpą! Zabiera mi kapcie, gdy wracam ze szkoły, chowa je i ucieka. Gdy uda jej się zabrać coś innego, warczy na mnie i biega po całym domu.




Jestem jedyną osobą, która może jej zabrać np. jedzenie, którego nie powinna dostać. Tak jak pisałam, jest wredna i potrafi ugryźć nawet mnie, jeśli chodzi o coś smacznego. Zazwyczaj później przychodzi i zaczyna mnie lizać- traktuję to jako przeprosiny. Psy nie są głupie i rozumieją sporo słów. Nie mówię tu tylko o komendach. Często dziwię się, gdy reaguje na 'zejdź z łóżka', 'szukaj piłki', czy 'łap Kubę- mojego brata'. Jednego jestem pewna- moje życie byłoby do bani, gdyby nie ona :)



Natalia, jako tania siła robocza. Przez chwilę dźwigała wszystkie torby i pilnowała psa.


U nas już pojawiły się kaczki! Jest ich wszędzie pełno, co bardzo spodobało się Nali i chciała je ganiać.


Bluza- New Yorker | Skóra- sklep w mieście | Spodnie- sklep w mieście | Buty- New Yorker


Przy okazji bardzo, ale to BARDZO chciałabym Wam podziękować za liczbę komentarzy pod ostatnim postem. Odnawiając bloga liczyłam na początku na 10 komentarzy, a jest ich podwójna, a nawet prawie potrójna liczba :3 Jesteście kochani! Miałyśmy opić to z Natalią sokiem pomarańczowym (od razu 100%), ale biedna się rozchorowała przez pokazaną dzisiaj sesję :c

21 komentarzy:

  1. Kochany piesek! :D
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczny piesek! :) Ty równie świetnie wyszłaś na zdjęciach ♥ Ja mam mojego pieska od niecałego roku, praktycznie od szczeniaka, i zdążył upodobnić się do mnie charakterem, tzn. Jest szalony! :D
    P.S. Macie świetnego bloga! :)

    Pozdrawiam!

    ♡ ✿ JULIA BLOG – KONKURS I NOWY POST KLIK ✿ ♡

    OdpowiedzUsuń
  3. słodki psiak ;)) ogólnie bardzo ładne zdjęcia

    zapraszam♥jeśli spodoba Ci się mój blog może dodasz do obserwowanych?
    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mój pies jest tak z 3 razy większy niż twój,ale kocham go równie mocno ;) Psy to naprawdę wspaniałe stworzenia!

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładna kurtka :D ogólnie bardzo ciekawy post, taki lekki i codzienny :) bardzo miło się czyta :3

    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowny blog! ;) Masz wspaniałą grafikę i te zdjęcia zmieniające się z lewej strony są FANTASTYCZNE! ;)
    Co do posta, zgadzam się z Tobą. Pies to najlepszy przyjaciel człowieka ;) Niestety ja go jeszcze nie mam, ale już wkrótce!..;)
    Życzę szybkiego powrotu do zdrowia dla współautorki sesji ;)
    Zapraszam do siebie ;) http://madam-lillianne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny piesek. Ja bez swoich piesków nie mogę żyć, zawsze posłuchają, pocieszą i razem zjemy śniadanie, obiad i kolacje :D

    zapraszam http://by-paolka.blogspot.com/2015/03/boje-sie.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo podobają mi się buciki :)
    Pozdrawiam serdecznie, MÓJ BLOG/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Jejku, ale przeuroczego masz pieska! Zawsze marzyłam, żeby mieć takiego przyjaciela *.*
    Śliczne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne zdjęcia :)
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. zdjęcia świetne ;) piesek cudowny , ja się niestety z moim niedawno pożegnałam http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak dla mnie psy są o wiele mądrzejsze, wrażliwsze i w ogóle fajniejsze od większości ludzi...
    Jak tak czytam to Twoja Nala to taki piesek z charakterem. ;) Jest bardzo piękna. ♥
    ______________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. cudowny piesek, swietnie wygladasz :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczny psiak, też kocham swoją Bellę!<3
    Pozdrawiam cieplutko :*
    Mój blog- klik :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczna psinka :-)
    _________________________
    http://swiatnafotografii.blogspot.com/ <------------ zajrzyj :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczna psina jak właścicielka ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie napisany wpis. Czekam na wiele więcej

    OdpowiedzUsuń

☠ Dziękujemy za wszystkie komentarze i obserwacje
☠ Staramy się odwdzięczać za te szczere :)
☠ Mamy nadzieję, że z nami zostaniesz
☠ Nie poklikamy, jeśli po to tu jesteś ;3