19 marca 2015

To (nie)sztuka


Hej!
Natalia dopiero jutro pojawi się w szkole, więc nie miałyśmy, jak wyjść na zdjęcia. Dlatego dzisiejszy post będzie trochę inny. Mianowicie pochwalę Wam się trochę moim zainteresowaniem- rysowaniem. Nie jestem geniuszem i muszę się jeszcze wielu rzeczy nauczyć, dlatego nie wymagajcie ode mnie za wiele. Oto kilka moich ostatnich prac:

Andy Biersack


Barbara Palvin


Dylan O'Brien


Ashton Irwin


No i kilka starych prac, które są gorsze od tych wyżej :D

Dougie Poynter


Ryan Robertson


Perrie Edwards



Wygląda to mniej więcej tak :) Mam nadzieję, że chociaż jedna praca Wam się spodobała i nie jestem aż tak kiepska, jak myślę. Na koniec gif:


Widzimy w ogromnym skrócie powstawanie Andy'ego :) A Wy rysujecie? 


18 komentarzy:

  1. Ale świetne rysunki! Mnie nigdy takie ładne nie wychodziły. Nie umiem rysować, a twarze to już w ogóle twarzy nie przypominają xd.
    Zapraszam do siebie,
    http://to-read-or-not-to-read.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Więcej kresek! Mniej rozmazywania! I wtedy będzie jeszcze lepiej. Rysowani wymaga bardzo dużo cierpliwości i ćwiczenia. Widać, że masz chęci i zdolności, pod szlifuj je trochę i będzie obłędnie :D
    zapraszam tez do mnie: http://finq-diy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rysunki! Ja nigdy się nie nauczę tak rysować. Moje twarze nie przypominają czegokolwiek, zwłaszcza usta i nos :-(

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne rysunki! Ja osobiście bardzo lubię takie z dużą ilością kresek, dlatego zakochałam się w portrecie Ashtona Irwina! Jeśli chodzi o mnie to uwielbiam malować węglem, wtedy kontury są bardziej wyraziste, a linie grubsze, przez co nie mam wrażenia, że rysunek jest taki... sterylne. Chociaż ciężko się później domyć ;)

    indivv.blogspot.com (KLIK)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne ;3 też kiedyś rysowałam a teraz już nie tak jak kiedyś ;/
    http://beavesomee.blogspot.com/2015/03/internety-zyciem.html

    OdpowiedzUsuń
  6. rysunki wg mnie są całkiem dobre! ja również rysuję, możesz zerknąć na moje prace u mnie na blogu
    pozdrawiam
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku jaki ty masz talent!
    Ja to nic nie potrafię narysować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepięknie rysujesz! Ja niestety nie mam takiego talentu :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! jestem pod wrażeniem! Świetne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem na Waszym blogu pierwszy raz, ale muszę przyznać, iż bardzo pozytywnie mnie zaskoczyłyście. Macie świetny styl pisania, a do tego dodajecie piękne zdjęcia. Zdecydowanie od teraz jeden z moich ulubionych. Nic dodać nic ująć!
    Oczywiście zaobserwowałam i czekam na kolejne wpisy!:)
    MÓJ BLOG- KLIKNIJ

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie rysunki... jeden lepszy od drugiego ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są Twoje rysunki!!:*

    Pozdrawiam cieplutko!
    Marta&Milena - ZAPRASZAMY!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękne rysunki, masz talent :)
    mogłabyś kliknąć u mnie w nowym poście? :)
    http://czillen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne rysunki ;* Masz talent ;)
    http://majatabor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetnie rysujesz, wspaniałe prace :D Życzę powodzenia i sukcesów w dziedzinie artystycznej :))
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie,
    www.megmyfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. ale ślicznie rysujesz, wcale nie jesteś beznadziejna!!!
    masz naprawdę spory talent :)
    pozdrawiam ^^
    Mój Blog - Klik

    OdpowiedzUsuń

☠ Dziękujemy za wszystkie komentarze i obserwacje
☠ Staramy się odwdzięczać za te szczere :)
☠ Mamy nadzieję, że z nami zostaniesz
☠ Nie poklikamy, jeśli po to tu jesteś ;3