9 marca 2015

Współpraca? Tylko z tobą!


Hej!
Dzisiaj ostatni post zapoznawczy, serio. Od kolejnego zaczynamy "normalne" blogowanie :) Chciałabym, abyście zobaczyli, ile można wytrzymać z jednym człowiekiem! Przygotowałam kilka pytań, na które odpowiemy i troszkę starych zdjęć. No to zaczynamy!

Natalia:

1. Kiedy i gdzie się poznałyście? 
Poznałyśmy się kilka lat temu, a dokładniej w IV klasie, kiedy to Justyna wprowadziła się do naszej małej '' stolicy'' i dołączyła do naszej podstawówki :)

2. Jakie były wasze pierwsze relacje?
Nasze pierwsze relacje polegały raczej na poznawaniu siebie. Justyna była w klasie nowa, więc ja musiałam przyzwyczaić się po prostu do nowej koleżanki, a ona do otoczenia w którym spędzała po kilka godzin dziennie. Na pewno jej było trudniej, przez pierwsze dni była smutna, a ja starałam się ją pocieszyć i spędzać z nią czas, aby się zaklimatyzowała.

3. Co sprawiło, że zaczęłyście się przyjaźnić?
Zaczęłyśmy się przyjaźnić kiedy więź, która nas łączyła opierała się na zaufaniu, szczerości, zrozumieniu i wspólnych doświadczeniach.

4. Jak byś opisała tą drugą?
Justyna jest najlepszą przyjaciółką <3 Jest bardzo ładną dziewczyną, a do tego jest bardzo fotogeniczna  :D Mała chudzinka z głową w chmurach. Ma bujną wyobraźnię i kilka pomysłów na minutę. Wysławia się jak prawdziwy humanista :)

5. Najlepsze wspomnienie?
Wspomnienia, które mi utkwią w pamięci na dobre to nasze wycieczki m.in : Łapino czy Kraków. Śmieszne sytuacje, wygłupy i rozmowy. Z Justyną nigdy nie jest nudno.

Justyna:

1. Kiedy i gdzie się poznałyście? 
Poznałyśmy się w połowie IV klasy podstawówki. Chyba to był styczeń. Przeprowadziłam się z Helu i zmieniłam szkołę. Trafiłam do klasy, w której była Natalia :)

2. Jakie były wasze pierwsze relacje?
Na początku byłyśmy znajomymi. Trudno było mi się przyzwyczaić do nowego miejsca. Pamiętam, że w nocy zamykałam się w łazience i nie chciałam chodzić do szkoły. Byli do przodu z materiałami. Do tego zostawiłam wszystkich przyjaciół i byłam sama. Natalia starała się zapoznać mnie z miejscem i ludźmi :D

3. Co sprawiło, że zaczęłyście się przyjaźnić?
NA pewno wpływ na to miały sytuacje, które dotyczyły naszej dwójki. Również to, że będąc w jednej klasie, spędzałyśmy razem sporo czasu. Dobrałyśmy się charakterami i dobrze nam się rozmawiało, a nawet jadło na przerwach :P

4. Jak byś opisała tą drugą?
Natalia wygląda na osobę poważną i z zasadami. Ale pozory mylą. Można się z nią wygłupiać, gadać o chłopakach. Zawsze służy dobrą radą, a nawet jeśli nie jest dobra, to zawsze cię pocieszy. Jest wysoka, czego jej zazdroszczę. Na naszym przykładzie widać, że przeciwieństwa się przyciągają :*


5. Najlepsze wspomnienie?
No w związku z tym, że znamy się jakieś 6 lat, jest tego sporo. Setki lekcji polskiego, na którym się wygłupiałyśmy, a miałyśmy zachowanie wzorowe :D Do tego wypady na zakupy, podczas których Natalia kazała mi ubierać się w dziwne ubrania i robiła mi zdjęcia, a później obie się z nich śmiałyśmy. No i oczywiście wycieczki szkolne!


No to teraz zdjęcia. Są różnej jakości, bo nie urodziłyśmy się z Nikonami :D Są głównie z okresu gimnazjum (tylko takie znalazłyśmy). Macie okazję zobaczyć mnie w naturalnym wydaniu, a to się często nie zdarza :D Jejku, obie miałyśmy jeszcze długie włosy :c











20 komentarzy:

  1. Jakie śmieszki z Was :*
    Sporo się znacie :)
    http://www.kreatywne24.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post ♥
    Może obs?
    http://asiag-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepsze! A ostatnie zdj najlepsze ;*
    Fajnie ze znacie sie tak dlugo i mozecie na sb polegac, nie moge doczekac sie nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  4. sama mam przyjaciela z któym kocham spędzać czas, i tak jak wy nie wyobrazam sb zycia bez tej drugiej osoby ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. To niewiarygodnie,od IV klasy podstawówki , wow ! :) Jesteście świetnymi przyjaciółkami :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Aż miło się czyta ;)
    http://definition-of-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. życzę dalszych last spędzonych razem ! ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post, I mam nadzieje ze przyjazn zostanie na zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak dobrze mieć taką dobrą przyjaciółkę od serca. :) Świetne fotki.

    Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło, jak wpadniesz chociaż na minutkę. :*
    http://fashion-is-on.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny post.Śliczne zdjęcia.
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne takie posty ^^
    Obserwuje i zapraszam do mnie.
    palosdela.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny post!! Może wspólna obserwacja?:)
    http://seven-heaven-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. przyjaźń jest najważniejsza, dlatego, życzę Wam, żebyście o tym zawsze pamiętały i były przy sobie zawsze :)
    http://mylifemyworldmymoment.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia :) Widac, że prawdziwe z was przyjaciółki :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :) Widac, że prawdziwe z was przyjaciółki :)
    you-always-be.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziewczyny jesteście świetne :) Taka przyjaźń jest bezcenna,pielęgnujcie .Pozdrawiam

    http://krainakobiety.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. I super,bardzo fajnie mieć taką przyjaciółkę.
    Pozdr,
    http://roksolena.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. To się nazywa prawdziwa przyjaźń! Oby jak najdłużej :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojej gratuluję Wam takiej przyjaźni! :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. mega lubię tego typu posty albo filmiki :d super się patrzy na takie przyjaźnie :D
    zaobserwowałam, miło by było gdybyście się odwdzięczyły ;)
    donutworrybehappy.blogspot.com - zapraszam do mnie, nowy post z OOTD z czerwoną sukienką w kratkę i czerwonymi ustami :3

    OdpowiedzUsuń

☠ Dziękujemy za wszystkie komentarze i obserwacje
☠ Staramy się odwdzięczać za te szczere :)
☠ Mamy nadzieję, że z nami zostaniesz
☠ Nie poklikamy, jeśli po to tu jesteś ;3